Najčešće postavljana pitanja

Trebate pomoć? Za većinu vaših pitanja odgovore možete pronaći u našoj bazi najčešće postavljanih pitanja. Ukoliko i dalje ne nalazite odgovore, budite slobodni nas kontaktirati.
Kupovanje na Libido.hr je diskretno, jednostavno i sigurno, sve proizvode imamo odmah na skladištu osim ako na proizvodu nije drugačije navedeno.

Naručivanje proizvoda

Kako naručiti na Libido.hr?

Naručivanje na Libido.hr internet trgovini je brzo, jednostavno te potpuno diskretno.
Naručiti možete na 3 načina:
1. Koristeći sustav internet trgovine - (24/7)
2. Telefonom na: 01/7980-738 - (pon - pet 09:00 - 16:00h)
3. Slanjem e-maila na narudzbe@libido.hr - (24/7)
Detalje o načinima naručivanja možete pročitati ovdje.

Moram li se registrirati za narudžbu?

Za narudžbu registracija nije obavezna, naručiti možete kao registrirani i kao neregistrirani korisnik. Registrirajte se kako biste mogli pratiti povijest svojih narudžbi, dodati proizvode u listu želja, promijeniti svoju adresu i promijeniti svoju lozinku.

Imate li vodiče za kupovinu proizvoda?

Za gotovo sve kategorije proizvoda u našoj ponudi na ovom linku možete pronaći vodiče za kupovinu proizvoda. Bilo da tražite svoju prvu seksualnu igračku ili nadopunjujete postojeću kolekciju, Libido.hr vodiči su ovdje kako bi vam pomogli odabrati idealnu igračku za vas, vašeg partnera ili za poklon.

Diskretna dostava

Je li paket diskretno zapakiran?

Razumijemo da vam je potpuna privatnost i diskrecija iznimno bitna. Kako bi vaša intima ostala samo vaša, sve proizvode pakiramo IZNIMNO diskretno u standardnim neprozirnim kartonskim kutijama ili neprozirnim zaštitnim kuvertama sa zračnim jastucima.

Na paketu su navedeni isključivo vaši podaci te podaci tvrtke koja šalje paket, Obelisk d.o.o. Nigdje na paketu nije navedeno “Sex shop”, “Libido.hr” ili bilo kakva asocijacija od kuda dolazi paket te nitko (uključujući i dostavljača) ne može pretpostaviti sadržaj paketa ili tko ga šalje. Više o diskretnom pakiranju i izgledu paketa možete pročitati ovdje.

Dostava i isporuka

Koje vrste dostave i isporuke nudite?

Libido.hr nudi dostavu i isporuka paketa na području cijele RH na sljedeće načine:
1. Dostava na adresu Overseas Express dostavnom službom
2. Preuzimanje paketa u Overseas Express Shop-u
3. Dostava na adresu HP-Express dostavnom službom
4. Preuzimanje paketa u Hrvatskoj pošti – poste restante
5. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)

Više o dostavi možete pročitati ovdje.

Kada mogu očekivati dostavu?

Narudžbe zaprimljene radnim danom do 14 sati šaljemo isti dan i dostavljaju se sljedeći radni dan (dostava Overseas Express), osim za otoke te manji broj mjesta za koja postoji poseban raspored dostave. Za slanje na adresu Hrvatskom poštom (HP-Express) ili preuzimanje u glavnom poštanskom uredu za mjesto rok iznosi 1-3 radna dana od dana slanja paketa.

Koja je cijena dostave?

CJENIK DOSTAVE

Overseas Express dostava / 1 radni dan (narudžbe do 300 kn): 19,00 kn
Overseas Express dostava / 1 radni dan (narudžbe iznad 300 kn): BESPLATNO
Overseas Express dostava subota (narudžbe do 300 kn): 39,00 kn
Overseas Express dostava subota (narudžbe iznad 300 kn): 19,00 kn
HP-Express dostava / 1-3 radna dana (narudžbe do 300 kn): 19,00 kn
HP-Express dostava / 1-3 radna dana (narudžbe iznad 300 kn): BESPLATNO
Hrvatska pošta preuzimanje u pošti / 2-3 radna dana (narudžbe do 300 kn): 19,00 kn
Hrvatska pošta preuzimanje u pošti (narudžbe iznad 300 kn): BESPLATNO
Preuzimanje u našem skladištu (Zagreb): BESPLATNO

Cijene dostave vrijede na području cijele Hrvatske.

Više o dostavi možete pročitati ovdje.

Mogu li kod vas preuzeti paket?

Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu).
Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće.
Radno vrijeme skladišta: ponedjeljak - petak: 09:00 do 16:00 sati. Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje

Mogu li izabrati određeni datum dostave?

Ukoliko želite dostavu na određeni datum, navedite nam to u napomeni prlikom narudžbe.

Dostavljate li i na druge adrese (primjerice, na radno mjesto?)

Ukoliko izaberete dostavu Overseas Express dostavnom službom ili Hrvatskom poštom na adresu, adresa može biti bilo gdje unutar RH. Za dostavu na radno mjesto, molimo vas da nam u napomeni navedete ime tvrtke, budući da dostavljači automatski traže prezime na određenoj adresi.

Kako i kada podižem paket u poštanskom uredu?

Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan, paket preuzimate nakon 1-3 radna dana u glavnoj pošti u vašem mjestu. Paket će Vas u poštanskom uredu čekati 5 radnih dana.
Paket šaljemo na glavni poštanski ured za mjesto, npr. za Zagreb je to pošta u Branimirovoj 4.

Što ako ne budem na adresi kada dođe dostavljač?

Za Hrvatsku poštu i Overseas Express dostavu ukoliko niste bili na adresi kada je dostavljač pokušao isporuku, ostavit će vam Obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike. Pošiljka će biti vraćena u regionalni sabirni centar. Sve što vi trebate je javiti se službi za korisnike od dostavne službe i dogovoriti novo vrijeme dostave.

Još uvijek nisam dobio/la svoj paket. Zašto?

Ukoliko ste naručili Overseas Express dostavnom službom na adresu:
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do četvrtka do 14:00h dostavljaju se sljedeći radni dan.
Narudžbe i uplate zaprimljene u četvrtak iza 14h do petka do 14:00h dostavljaju se u ponedjeljak.
Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju dostavljaju se u utorak.

Ukoliko ste naručili isporuku Hrvatskom poštom na adresu ili u poštanski ured:
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan, paket je na dostavi na adreso od 1-3 radna dana ili ga preuzimate nakon 1-3 radna dana u glavnoj pošti u vašem mjestu.

Ukoliko ste naručili putem sustava internet trgovine molimo provjerite vaš email (i sandučić neželjene pošte).
Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon slanja paketa Overseas Express i Hrvatska pošta će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.
Za sva dodatna pitanja budite slobodni nas kontaktirati.

Mogu li pratiti tijek isporuke paketa?

Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon slanja paketa Overseas Express i Hrvatska pošta će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.

Dostavljate li izvan Hrvatske?

Libido.hr trenutno ne nudi dostavu van granica RH.

Plaćanje narudžbe

Na koje sve načine mogu platiti?

Plaćanje je moguće gotovinom prilikom preuzimanja paketa / pouzeće (Overseas ili Hrvatska pošta dostava na adresu ili preuzimanje u Hrvatskoj pošti), virmanski (internet bankarstvo) te kreditnim i debitnim karticama online. American Express, Mastercard, Maestro, Visa, Diners. Također nudimo plaćanje na rate putem AMEX i Diners kreditnih kartica. Više o mogućnostima plaćanja možete pročitati ovdje.

Što piše na ispisu kartice za plaćanje kreditnim karticama online?

Ukoliko plaćate kreditnim karticama online, kao mjesto naplate na vašem ispisu računa biti će navedeno “OBELISK – ZAGREB – PULJSKA 13″, nigdje se ne spominje “Libido.hr” ili “Sex Shop”.

Podržavate li plaćanje na rate?

Omogućujemo BESKAMATNU kupnju preko interneta na rate putem American Express i Diners kreditnih kartica. U sustavu plaćanja T-Com PayWay izaberite broj rata ukoliko imate zadovoljen minimalni iznos. Više o plaćanju na rate možete pročitati ovdje.

Mogu li platiti kreditnom karticom prilikom preuzimanja paketa?

Ukoliko odaberete plaćanje prilikom preuzimanja paketa (Overseas ili Hrvatska pošta), platiti možete isključivo gotovinom dostavljaču.

Povrati, zamjene i jamstvo

Što ako mi proizvod ne odgovara?

Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, kako bismo vam smanjili brigu, Libido.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana.
Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).
Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakiranju. Zbog higijenskih razloga Libido.hr niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni i/ili upotrebljavani. Više o uvjetima za povrate i zamjene možete pročitati ovdje.

Kada ću dobiti povrat sredstva nakon vraćanja proizvoda?

Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište.

Vraćate li i iznos dostave u slučaju povrata?

Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).

Stigao mi je neispravan / krivi proizvod

Ukoliko ste nakon narudžbe primili krivi ili tvornički neispravan proizvod, molimo da nas odmah kontaktirate kako bismo ga zamjenili za ispravan.

Kako mogu otkazati svoju narudžbu?

Ukoliko želite otkazati narudžbu koju ste napravili, molimo vas da nam to hitno javite (telefon ili email) kako ne bismo poslali paket.

Koliko je jamstvo na proizvode?

Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 24 mjeseca od dana izdavanja računa.
Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva ili prestao raditi, proizvod možete vratiti i on će biti zamijenjen za isti ili srodni proizvod. Samo u slučaju da nismo u mogućnosti učiniti gore navedeno, za isti će vam biti vraćen iznos vrijednosti proizvoda unutar 14 radnih dana od dana prijave reklamacije. U slučaju reklamacije, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite elektronskom poštom ili telefonski s opisom problema.

Proizvodi

Možete li nabaviti određeni proizvod koji nemate u ponudi?

Ukoliko želite neki određeni proizvod, no ne nalazite ga u našoj ponudi, kontaktirajte nas, pokušati ćemo pomoći.

Određenom proizvodu nisu navedene specifikacije. Zašto?

Trudimo se na svim proizvodima imati što više specifikacija i slika. Ukoliko pronađete proizvod koji nema dovoljno podataka budite slobodni nas kontaktirati.

Moj račun

Kako i zašto se registrirati?

Registrirajte se kako biste mogli pratiti povijest svojih narudžbi, dodati proizvode u listu želja, promijeniti svoju adresu i promijeniti svoju lozinku. Detaljnije upute o procesu registracije i prijave u sustav možete pročitati na ovom linku.

Kako koristiti listu želja?

Kao registrirani korisnik u listu želja možete dodati proizvode koje želite kupiti (no, ne odmah), na detaljima proizvoda kliknite "dodaj u listu želja" (desni gornji kut fotografije proizvoda). Ukoliko ste prijavljeni u svoj račun na Libido.hr, svoju listu želja možete pogledati na ovom linku. kliknite "dodaj u listu želja" (desni gornji kut fotografije proizvoda)

Kuponi i akcije

Vidim polje za unos kupona u košarici, gdje mogu dobiti kupon?

Libido.hr povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Prijavite se na Libido.hr newsletter za ekskluzivne ponude i kuponske akcije ovdje. Postanite fan naše Facebook stranice ovdje.

Kako iskoristiti kupon za popust na Libido.hr?

Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu. Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primjenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.

Mogu li iskoristiti više kupona odjednom?

Nije moguće koristiti više kupona odjednom.

Da li se kuponi primjenjuju na proizvode na akciji?

Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.

Kako da saznam kada imate novu akciju?

Prijavite se na Libido.hr newsletter za akcije i sve ekskluzivne kuponske ponude ovdje. Postanite fan naše Facebook stranice ovdje.

Sigurnost i privatnost

Koliko je sigurno kupovati na Libido.hr

Kupnja na Libido.hr internet trgovini potpuno je sigurna i diskretna. Posvećeni smo poštivanju vaše privatnosti i sigurnosti.
Kupujte sigurno i bezbrižno uz T-Com Pay Way sustav za online naplatu kreditnim karticama.
Više o sigurnosti kupnje možete pročitati ovdje.

Kako se mogu ispisati s vašeg newslettera?

Ukoliko se želite ispisati s našeg newslettera, kliknite na link na dnu newslettera koji ste primili "Ukoliko se želite odjaviti sa Libido.hr newsletter liste kliknite ovdje."