Uvjeti kupnje

Opći uvjeti poslovanja
Ove internet stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi tvrtka Obelisk d.o.o. Puljska 13, 10000 Zagreb te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke – internet trgovina.
Uvjeti poslovanja Internet trgovine Libido.hr sastavljeni su u skladu sa aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO).
Molimo vas da pažljivo pročitate sve niže navedene uvjete kupnje i poslovanja. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje ovih uvjeta kupnje.
Ukoliko se s ovdje navedenim uvjetima kupnje i poslovanja ne slažete ili ako imate manje od 18 godina, molimo vas da ne koristite ove Internetske stranice.

Prodavatelj
Sjedište prodavatelja:
Obelisk d.o.o., Puljska 13, 10000 Zagreb,
Zemljopisna adresa poslovanja:
Obelisk d.o.o., Savica Šanci 141, 10000 Zagreb, Telefon: 01/7980-738, E-mail: info@libido.hr
OIB: 53029497602, MB: 2805685, MBS: 080775958
Društvo je upisano u Registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-11/12801-4
Temeljni kapital iznosi 20.000,00 kn i uplaćen je u cijelosti., uprava: Marin Pancirov

Kupac
Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske te koja izvrši narudžbu i plaćanje u Internet trgovini Libido.hr. Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina. Sukladno Zakonu o trgovini, u trgovini na malo zabranjeno je oglašavanje, kao i izlaganje i prodaja robe pornografskog sadržaja, osim tiskovina, osobama mlađim od 18 godina.

Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno pregledavanje ni kupovanje na internet stranicama www.libido.hr tvrtke Obelisk d.o.o. koje služe kao elektroničko prodajno mjesto – internet trgovina.

Predugovorne obavijesti
Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj mora Kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:
1. glavnim obilježjima robe ili usluge, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu te medij koji se koristi za prijenos obavijesti
2. svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte
3. ako je primjenjivo, nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa
4. zemljopisnoj adresi mjesta svojeg poslovanja, odnosno zemljopisnoj adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2. ovoga članka
5. maloprodajnoj cijeni robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te, ako je primjenjivo, ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed
6. troškovima uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi
7. uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca
8. uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora kao i o obrascu za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 74. stavku 1. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima to pravo postoji
9. tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, odnosno, o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način
10. tome da će, u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 64. ili člankom 70. ovoga Zakona, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 77. stavku 7. ovoga Zakona
11. tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima je temeljem članka 79. ovoga Zakona, to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora
12. postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke
13. uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim jamstvima koja su izdana uz robu ili uslugu
14. postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca, kako su definirani člankom 5. točkom 18. ovoga Zakona
15. trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme, odnosno koji se automatski produžuje
16. minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji
17. pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa, odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja
18. ako je primjenjivo, funkcionalnosti digitalnog sadržaja, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja
19. ako je primjenjivo, interoperabilnosti digitalnog sadržaja s računalnom ili programskom opremom za koju trgovac zna ili bi morao znati
20. mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova, odnosno o sustavima za obeštećenje, te načinu kako ih potrošač može koristiti.

Sve naprijed navedene obavijesti, tj. one koje su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača neophodne, nalaze se u ovim Uvjetima kupnje na internet stranicama www.libido.hr.

Račun / Potvrda o sklopljenom ugovoru
Račun koji će kupac primiti zajedno s naručenom robom predstavlja potvrdu o sklopljenom ugovoru te sadrži sve potrebne podatke iz članka 57. ZZP.

Pravila postupanja trgovaca
Ovi uvjeti kupnje predstavljaju pravila postupanja po kojima se trgovac obvezuje postupati u svojoj poslovnoj praksi.

Cijene
Cijene su izražene u kunama, PDV je uračunat u cijenu. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Narudžbe
Naručivanje robe putem internet trgovine moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Naručiti možete kao registrirani i kao neregistrirani korisnik.
Svi proizvodi navedeni na internet trgovini libido.hr nalaze se na skladištu, te su raspoloživi za narudžbu u ograničenim količinama. Ukoliko određeni proizvod nije raspoloživ, kupac će biti obaviješten te će mu biti ponuđen najsličniji zamjenski proizvod ili povrat novaca.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i narudžbe.

Akcijska prodaja i kodovi za popust
Tvrtka Obelisk d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka Obelisk d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Tvrtka Obelisk d.o.o također povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu.
Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primjenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.

Nije moguće koristiti više kupona odjednom.
Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.

Poklon bon
Poklon bon se nakon narudžbe šalje na email osobe koja je naručila poklon bon. Možete ga iskoristiti tako da u košarici upišete kod u polje poklon bon i kliknete “PRIMJENI KUPON”. Poklon bon kupljen na www.libido.hr internet trgovini ne može biti iskorišten nigdje drugdje osim na www.libido.hr internet trgovini. Poklon bon možete koristiti za kupovinu proizvoda iz našeg online kataloga. Poklon bon ne možete koristiti za kupovinu poklon bonova. Poklon bon nije moguće zamjeniti za novac. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti poklon bona, razliku možete platiti virmanom, pouzećem ili kreditnim karticama. Obelisk d.o.o. nije odgovoran ukoliko je Libido.hr poklon bon izgubljen, ukraden uništen ili korišten bez pristanka.

Izjava o sigurnosti
T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Izjava o privatnosti
Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 41/14), članak 11., Obelisk d.o.o. ne ustupa osobne podatke kupaca trećoj osobi bez prethodnog izričitog i pisanog odobrenja kupca te prikuplja isključivo osnovne podatke o kupcima/korisnicima.

Obvezujemo se primjenjivati maksimalne mjere sigurnosti u svrhu zaštite interesa kupaca i spriječavanja eventualnih zlouporaba informacija. U procesu realizacije kupovine koristit ćemo samo informacije koje su nužne.

Redovito se kupcima daje mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o kupcima strogo čuvaju i dostupni su isključivo djelatnicima kojima su navedeni podaci nužni u poslovanju te neće biti prodani, iznijeti ili dati trećoj strani. Svi djelatnici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Primjena kolačića
Na web-stranicama www.libido.hr koriste se tzv. kolačići (cookies) – tekstualne datoteke koje na računalo korisnika/posjetitelja smješta web poslužitelj kojim se posjetitelj koristi. Datoteke nastaju kada preglednik na uređaju korisnika učita web stranice koje je posjetio, koje potom šalju podatke pregledniku koji zatim izrađuje tekstualnu datoteku (kolačić). Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj web stranica (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega te se tako korisnicima pruža više online mogućnosti i bolji korisnički doživljaj.

Bitno je naglasiti da www.libido.hr internet stranica ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika ili dobiti pristup informacijama koje korisnik ranije nije dao. Web stranice www.libido.hr ne sadržavaju kolačiće koji omogućuju pokretanje programa ili postavljanje virusa na Vaše računalo.

Podaci koji se prikupljaju uključuju IP adresu korisnika, podatke o pregledniku, jeziku, operativnom sustavu i druge standardne statističke podatke koji se prikupljaju i analiziraju isključivo u anonimnom i masovnom obliku. Web stranice www.libido.hr služe se Google Analytics statistikom. Podatke o tome kako se korisnici koriste našim web stranicama povremeno možemo prikupljati koristeći se i drugim alatima sličnim Google Analytics.

Također, u svrhu planiranja objava sadržaja primjerenih Vašim interesima i budućih marketinških kampanja koristimo alat Google Analytics Demographics and Interest Reporting gdje možemo upotrebljavati podatke iz Googleova oglašavanja na temelju interesa ili podataka o publici treće strane (npr. dob, spol i interesi) na usluzi Google Analytics.  Detaljne informacije treće strane o ovoj usluzi, kao i o mogućnostima korisnika da reguliraju postavke kolačića koji su za to nužni, dostupne su na: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html.

Ako niste suglasni upotrebom kolačića, možete ih lako izbrisati (ili spriječiti) na vašem računalu ili mobilnom uređaju pomoću postavki Vašeg internet preglednika.

Kako je svrha kolačića poboljšanje i omogućivanje upotrebe našeg web-mjesta i njegovih procesa, imajte na umu da sprječavanjem ili brisanjem kolačića možete onemogućiti funkcioniranje značajki ovih stranica ili prouzročiti njihov drugačiji rad i izgled u vašem pregledniku.

Upotrebom ovih web-stranica suglasni ste s načinom prikupljanja i upotrebe podataka opisanim u ovoj Izjavi te pohranom i pristupom kolačićima na vašem uređaju.

Uvjeti dostave

Dostava i isporuka paketa moguća je na sljedeće načine:

1. Dostava na adresu Overseas Express dostavnom službom
2. Preuzimanje paketa u Overseas Express Shop-u

3. Preuzimanje paketa u Hrvatskoj pošti – poste restante
4. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)

Niže možete pročitati više o svakom načinu dostave i isporuke.

Cijene dostave:
• Overseas Express – radni dan (narudžbe do 300,00 kn): 19,00 kn
• Overseas Express – radni dan (narudžbe iznad 300,00 kn): BESPLATNA
• Overseas Express – subota (narudžbe do 300,00 kn): 39,00 kn
• Overseas Express – subota (narudžbe iznad 300,00 kn): 19,00 kn
• HP – preuzimanje u pošti (narudžbe do 300,00 kn): 19,00 kn
• HP – preuzimanje u pošti (narudžbe iznad 300,00 kn): BESPLATNA
• Preuzimanje u našem skladištu (Zagreb): BESPLATNO

Cijene dostave vrijede na području cijele Hrvatske.

Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan.
Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Ukoliko želite dostavu na određeni datum, navedite nam to u napomeni prlikom narudžbe.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Diskrecija i pakiranje
Paketi se šalju IZNIMNO diskretno u standardnim neprozirnim kartonskim kutijama ili neprozirnim zaštitnim kuvertama sa zračnim jastucima. Na paketu su navedeni isključivo Vaši podaci te podaci tvrtke koja šalje paket, Obelisk d.o.o. Nigdje na paketu nije navedeno “Sex shop” ili bilo kakva asocijacija od kuda dolazi paket te nitko ne može pretpostaviti sadržaj paketa.

kutije

1. Ekspresna dostava na adresu Overseas Express dostavnom službom
Dostava se vrši radnim danom od 08-17h (Zagreb do 20h), subotom od 08-12h.
Ukupni raspored dostave možete vidjeti na ovom linku.
Dostava radnim danom
Za dostavu radnim danom u košarici odaberite “Overseas dostava na adresu – radni dan”
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do četvrtka do 14:00h dostavljaju se sljedeći radni dan.
Narudžbe i uplate zaprimljene u četvrtak iza 14h do petka do 14:00h dostavljaju se u ponedjeljak.
Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju dostavljaju se u utorak.
Dostava subotom
Za dostavu subotom u košarici odaberite “Overseas dostava na adresu – subota”
Narudžbe i uplate zaprimljene do petka do 14:00h dostavljaju se prvu nadolazeću subotu.
Dostava subotom je moguća isključivo u mjesta propisana od strane Overseas Express-a.
Popis mjesta za dostavu subotom možete vidjeti na ovom linku.
Napomene
Dostava na otoke vrši se nekoliko puta tjedno, točan raspored možete pogledati na ovom linku.
Manji broj mjesta ima poseban raspored dostave koji možete pogledati na ovom linku.
Overseas Express dostavlja na adresu koju ste naveli u formularu za narudžbu.
Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi vas dostavna služba mogla pronaći.
E-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon slanja paketa Overseas će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.
Što ako me nema na adresi kada dođe dostavna služba?
Ukoliko niste bili na adresi kada je dostavljač pokušao isporuku, ostavit će Vam Obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike. Pošiljka će biti vraćena u regionalni sabirni centar. Sve što Vi trebate je javiti se službi za korisnike i dogovoriti novo vrijeme dostave.
U koje vrijeme je dostava?
Nismo u mogućnosti potpuno utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no ukoliko nam navedete u napomeni prilikom narudžbe u koje doba dana (prijepodne/poslijepodne) bi vam dostava najviše odgovarala, možemo tu napomenu staviti na paket za dostavljača – ne možemo obećati, ali uglavnom se drže napomene.

2. Preuzimanje paketa u Overseas Express Shop-u
Osim dostave na kućnu adresu, pakete možete podignuti i na na više od 160 Overseas Express Shopova u vrijeme koje Vam najviše odgovara
Radno vrijeme svakog shopa navedeno je na lokatoru. Overseas Express shopovi (OEX Shopovi) se nalaze se u Auro Domus poslovnicama za otkup zlata i srebra.
Koristeći uslugu Track & Trace možete preusmjeriti paket na Overseas Express shop, čak i ako vam je paket poslan na kućnu adresu.
Jednostavno unesite broj pošiljke u Track & Trace, odaberite najbliži shop te paket preuzmite u željeno vrijeme.
Ukoliko želite da Vam paket odmah pošaljemo u određeni Overseas Express shop, molimo Vas da nam u napomeni navedete broj Overseas Express shop-a.
Broj shopa možete pronaći na Overseas shop lokatoru. Broj je u formatu: “AURO DOMUS AD111”
Nakon što paket stigne u Overseas Express Shop primatelj će dobiti SMS poruku s adresom Overseas Express Shopa na kojem može preuzeti paket.
Prilikom preuzimanja paketa u shopu, potrebna je identifikacija osobnom iskaznicom.
Za podizanje paketa u Overseas Shopovima vikendom, potrebno je narudžbe poslati najkasnije do četvrtka do 14h. Više o usluzi možete pročitati ovdje.
U polje za adresu prilikom narudžbe možete staviti samo “OS Shop”.

3. Preuzimanje paketa u Hrvatskoj pošti – poste restante
Za ovu vrstu dostave u košarici odaberite “HP preuzimanje u glavnom poštanskom uredu za mjesto”
U polje za adresu prilikom narudžbe možete staviti samo “Poste restante” ili HP.
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan, paket preuzimate nakon 3 radna dana u glavnoj pošti u vašem mjestu. Paket će Vas u poštanskom uredu čekati 5 radnih dana.
Paket šaljemo na glavni poštanski ured za mjesto, npr. za Zagreb je to pošta u Branimirovoj 4.
E-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon što pošaljemo paket Hrvatska pošta će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.
Napomene
Kod plaćanja gotovinom prilikom preuzimanja Hrvatska pošta dodatno naplaćuje naknadu u visini 1,83% (odn. min. 5,00 kn) od otkupnog iznosa kao naknadu za uslugu platnog prometa.
Obavijest o prispjeću pošiljke NE dolazi na vašu adresu, već paket možete preuzeti s osobnom iskaznicom u radnom vremenu glavne pošte u vašem mjestu.
Ukoliko želite saznati koja je glavna pošta u vašem mjestu te informacije o radnom vremenu, kontaktirajte kontaktni centar Hrvatske pošte na besplatni broj telefona 072 303 304.

4. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu).
Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće.
Radno vrijeme skladišta: Ponedjeljak – petak: 10:00 do 15:00 sati
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa skladišta: Obelisk d.o.o. CMP Savica Šanci 141, 10000 Zagreb
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 01/7980-738 ili e-mail: info@libido.hr
Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje.

Uvjeti povrata, reklamacija i zamjena

Jednostavni povrati i zamjene
Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, kako bismo vam smanjili brigu, Libido.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana.

Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakiranju. Zbog higijenskih razloga Libido.hr niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni (izvađeni iz tvornički zapečaćenih pakiranja) i/ili upotrebljavani.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi (Isključivo Overseas Express dostavnom službom).
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na tel: 01/7980-738 ili e-mail: info@libido.hr

Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
• Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.

Zamjena ili povrat neispravnih proizvoda (jamstvo)
Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 12 mjeseci od dana izdavanja računa.
Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva ili prestao raditi, proizvod možete vratiti i on će biti zamijenjen za jednaki ispravan proizvod ili drugi proizvod po vašem izboru. Samo u slučaju da nismo u mogućnosti učiniti gore navedeno, za isti će vam biti vraćen iznos vrijednosti proizvoda unutar 14 radnih dana od dana prijave reklamacije. U slučaju reklamacije, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite elektronskom poštom ili telefonski s opisom problema.
Napomene
Jamstvo uvažavamo jedino uz račun koji je isporučen prilikom isporuke robe.
Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način. Ukoliko u navedenom jamstvenom roku vraćate tvornički neispravan proizvod, Obelisk d.o.o. pokriva troškove zamjene (Overseas Express dostavnom službom).
Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima
• Ako se kupac ne pridržava uputstva za upotrebu proizvoda
• Zbog kvarova nastalih višom silom (požar, poplava, udar groma i sl.)
• Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem
• Zbog mehaničkih oštećenja izazvanih krivnjom korisnika
• Ako kupac nestručno ili nebrižljivo postupa s proizvodom
• Nepravilnom upotrebom te izloženošću uređaja neuobičajenim ili ekstremnim uvjetima
• Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima
• Spajanje uređaja na izvore energije koji nisu propisani
Jamstvo se NE odnosi na sljedeće proizvode
Baterije, svijeće, lubrikante, kreme, kondome, masažna ulja te sve srodne proizvode.

Oštećenja u dostavi, krivi proizvodi, neispravni proizvodi
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima Obelisk d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda. (Overseas Express dostavnom službom).
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način.

Pravo na jednostrani raskid ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 72.)
(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
(3) Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
(4) Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
(5) U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana sklapanja ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje (pdf).
Upute za jednostrani raskid ugovora
• Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
• Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
• Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
• Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
• Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
• Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
• Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako ste prije isteka naprijed navedenog roka poslali robu na našu adresu.
• Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
• Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Obveze potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 77.)
(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.
(3) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
(4) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
(5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
(6) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora u skladu s člankom 57. točkom 8. ovoga Zakona, potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe, bez obzira na uzrok umanjenja vrijednosti robe.
(7) Ako jednostrano raskine ugovor nakon što je sukladno člancima 64. i 70. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge ili ispunjenje ugovora o isporuci vode, plina, električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora, potrošač je dužan platiti trgovcu dio ugovorene cijene koji je razmjeran onome što je trgovac ispunio potrošaču do trenutka kada ga je potrošač obavijestio o tome da koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, s tim da se proporcionalni iznos cijene koji je potrošač dužan platiti izračunava na temelju ukupne ugovorene cijene, a ako je ta cijena neumjerena, na temelju tržišne vrijednosti onoga što je trgovac ispunio potrošaču.
(8) Ako jednostrano raskine ugovor o uslugama ili ugovor o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, potrošač neće biti obvezan platiti dio cijene razmjeran onom što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako trgovac potrošaču nije dostavio obavijesti predviđene odredbama članka 57. stavka 1. točaka 8. i 10. ovoga Zakona, odnosno ako potrošač nije sukladno člancima 64. ili 70. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora.
(9) Ako jednostrano raskine ugovor koji za predmet ima digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, potrošač neće biti u obvezi platiti dio cijene ili troškova razmjernih onome što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako nije dao svoj izričit pristanak na to da ispunjenje ugovora započne prije isteka roka od 14 dana iz članka 72. ovoga Zakona, ako nije potvrdio da je upoznat s činjenicom da davanjem takvog pristanka gubi pravo na jednostrani raskid ugovora ili ako je trgovac propustio obavijestiti ga sukladno člancima 63. ili 69. ovoga Zakona.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 79.)
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
• Ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
• Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
• Predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
• Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u skladište tvrtke Obelisk d.o.o. u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP.

Odgovornost za materijalne nedostatke
Obelisk d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Izvansudsko rješavanja potrošačkih sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Izjava o dostavi i slanju paketa
Preko 95% paketa poslanih od strane Libido.hr (Obelisk d.o.o.) dostavlja se po rasporedu dostavne službe kojom se šalje. Djelatnici Obelisk d.o.o. ulažu sve moguće napore kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. Libido.hr (Obelisk d.o.o.) ne može ni u jednom trenutku biti smatran odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanih dostavnom službom ili “višom silom”.

Preuzimanje EE otpada
Obelisk d.o.o. putem svoje Internet stranice obavještava kupca o lokaciji na kojoj je osigurao mogućnost preuzimanja EE otpada (električnog i elektroničkog otpada) po sistemu jedan za jedan i to na području jedinice lokalne samouprave u kojoj kupac prebiva bez troškova po kupca. Lokacije se mogu naći na linku: www.elektrootpad.com/prikupna-mjesta

Podnošenje prigovora potrošača
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku (poštom) na adresu: Obelisk d.o.o. Puljska 13, 10000 Zagreb ili na e-mail: prigovori@libido.hr. Odgovor na vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

Online rješavanje sporova
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova, omogućena je “Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova” (Platforma za ODR) na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/odr

Autorska prava / copyright
Web stranice libido.hr su u vlasništvu tvrtke Obelisk d.o.o. Sav sadržaj na libido.hr kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logotipi), ikone, audio i video zapisi, digitalni downloadi, softverski paketi i podaci vlasništvo su tvrtke Obelisk d.o.o. ili naših partnera i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva.

Informacije na Libido.hr internet trgovini
Obelisk d.o.o. ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama internet trgovine ažurnim i točnim. Obelisk d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Obelisk d.o.o. se obvezuje u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Upotreba i korištenje Libido.hr internet trgovine
Libido.hr internet trgovina tj, web stranica www.libido.hr u vlasništvu je tvrtke Obelisk d.o.o. i upotreba iste se ne naplaćuje, dok se za sam pristup internetu i korištenju daljinskog prijenosa podataka te naknadi za pružanje takve usluge obratite svojem operateru.

Dostupnost Libido.hr internet trgovine
Iako vam Obelisk d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Obelisk d.o.o. ne može grarantirati da će usluge na Libido.hr.hr odgovarati vašim potrebama. Obelisk d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo vas da je prijavite na e-mail info@libido.hr kako bismo je otklonili na najbrži mogući način. Pristup na Libido.hr Internet trgovinu ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja.

Izjava o ograničenju odgovornosti
Obelisk d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale uporabom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.
Ulaskom na ovu internet stranicu oslobađa se i odrješuje pružatelj usluga/vlasnik i tvorac ove internet stranice Obelisk d.o.o. svake odgovornosti koja bi mogla nastati nepravilnim korištenjem proizvoda s ove internet stranice. Svi proizvodi koji su u prodaji s ove internet stranice smatraju se originalnim proizvodima te se isporučitelj i vlasnik ove web stranice Obelisk d.o.o. ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu povredu ili ozljedu nastalu korištenjem proizvoda kupljenih putem ove web stranice.
Svi proizvodi dostupni putem ove web stranice ostaju u vlasništvu isporučitelja, vlasnika ove web stranice Obelisk d.o.o., do trenutka potpune isplate kupoprodajne cijene.
Krajnji korisnik se izričito slaže da je korištenje Internetske stranice www.libido.hr. isključivo na odgovornost Krajnjeg korisnika tako da tvrtka Obelisk d.o.o. ne jamči (i) za posljedice koje mogu nastati upotrebom ove internetske stranice. Obelisk d.o.o. zadržava pravo uskrate usluge ili poništenja narudžbe po vlastitom diskrecionom pravu, bez ograničenja i navođenja razloga.

Načini plaćanja

Plaćanje na Libido.hr moguće je na sljedeće načine:

Pouzećem– (otkupnina) plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja
Virman– internet bankarstvo / opća uplatnica
Karticama – online – T-com PayWay sustav

Pouzećem – gotovinom
Ukoliko želite platiti dostavljaču prilikom preuzimanja paketa, molimo vas da prilikom narudžbe odaberete plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja.

Virman / internet bankarstvo / opća uplatnica
Ukoliko plaćate virmanom / internet bankarstvom, pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati. Ukoliko uplatu izvršite u Privredna Banka Zagreb d.d., izbjegavate plaćanje provizije i uplata je vidljiva odmah po izvršenoj transakciji.
Virmansko plaćanje možete odabrati u košarici nakon čega će na vaš email stići potvrda narudžbe i podaci potrebni za uplatu. Ukoliko plaćate iz inozemne banke, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo platitelj.

Karticama online
Libido.hr omogućuje svojim kupcima plaćanje sljedećim kreditnim i debitnim karticama:
Kreditne kartice:
• American Express
• Mastercard
• Visa
• Diners Club
Debitne kartice
• Maestro

AmericanExpress50 MasterCard50 Maestro50Visa50diners

Za plaćanje karticama, Libido.hr internet trgovina koristi T-Com “Pay-Way“ sustav koji primjenjuje najnovije standarde u zaštiti podataka – Secure Socet Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.
Djelatnici Libido.hr internet trgovine ni u jednom trenutku nemaju pristup broju kartice, dostupan im je samo broj autorizirane transakcije.
Podaci o karticama ne pohranjuju se u našem sustavu već se broj kreditne kartice direktno provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće.
Broj kreditne kartice nemojte upisivati nigdje osim u za to predviđeno polje, ne šaljite ga e-mailom niti putem formulara za kontakt.

Ukoliko plaćate kreditnim karticama online, kao mjesto naplate na vašem ispisu računa biti će navedeno “OBELISK – ZAGREB – PULJSKA 13”, nigdje se ne spominje “Libido.hr” ili “Sex Shop”.

Kupnja karticama na rate
Omogućujemo BESKAMATNU kupnju preko interneta na rate putem American Express i Diners kreditnih kartica. U sustavu plaćanja T-Com PayWay izaberite broj rata ukoliko imate zadovoljen minimalni iznos.

• DINERS od 2 do 12 rata, minimalan iznos kupnje 400,00 kuna.
• AMERICAN EXPRESS od 2 do 6 rata, mimimalan iznos kupnje 400,00 kuna.

Amex
Od 400,00 – 1000,00 kn: 2 – 4 rate
Iznad 1000,00 kn: 2 – 6 rata

Diners
Od 400,00 – 1000,00 kn: 2 – 6 rata
Iznad 1000,00 kn: 2 – 12 rata

1_ax_jamstvo2_mastercard_securecode  10_10_verified_by_visa 16_dinners-b

SKINITE UVJETE KUPNJE U PDF-u OVDJE