Koliko god da smo debelo zakoračili u 21. stoljeće, nekako se čini da su naše predodžbe o sex shopu još nostalgično ostale ukorijenjene u 1980-ima, i znate točno o čemu govorimo – mali, mračni ćumez u sporednoj ulici kakvog većeg grada, treptavi neonski znak na trenutke prestane raditi, pa se opet upali, i najvažniji rekvizit unutrašnjosti – sumnjiva silueta u baloneru i šeširu.
Današnji sex shop je sasvim sigurno preseljen na internet – cjelokupna ponuda vam je tada dostupna 24h dnevno, možete istraživati, proučavati, uspoređivati i komunicirati s korisničkom podrškom. Za razliku od mračnih polica, neukusnih pakiranja koji u svijest prizivaju njemačku porno produkciju tog desetljeća, moderan sex shop vam nudi šarene, ukusno prezentirane, lijepo zapakirane i, zadnje ali nikako i najmanje važno, kvalitetne i dobro promišljene uređaje za zadovoljstvo uz sve relevantne podatke i specifikacije.
Više nema brige o lošim materijalima
Seksualna industija dugo je bila neregulirana od strane institucija, što je rezultiralo poplavom loših i toksičnih materijala (primarno s dodatkom štetnih ftalata) koji u kontaktu s ljudskom sluznicom dovode do ozbiljno neseksi rezultata – osjećaja pečenja ili žarenja, infekcijama ili nečim još gorim. Glavni krivci u cijeloj priči su jelly materijali, šarene, šljokičaste i prozirne mase istančanog kemijskog mirisa, često i ljepljivog, otopljenog sloja na površini.
U posljednjim je desetljećima industrija postala svjesna problema i promiče se upotreba sigurnih materijala za izradu seksualnih igračaka, napose silikona, stakla, metala i ABS plastike koji su svi redom neporozni ili ih je moguće dezinficirati.
Veličina je važna
Ako ste kupovali u sex shopu prije nekih dvadesetak godina, vrlo je velika vjerojatnost da ste za koji god insertacijski tip igračke (vibrator, dildo, butt plug) imali svega nekoliko modela na izbor, što ujedno znači da su njihove veličine dolazile u doista skromnom rasponu. Danas razumijemo da su a) sva tijela različita te nam ne odgovara svima isto, b) nekada uživamo u snažnijem, nekad u manje intenzivnom podražaju, c) doista se događa da, ako kupimo preveliku igračku, ona jednostavno ne može biti upotrebljena.
O seksu i seksualnosti – pozitivno
Ljudska seksualnost je kroz povijest bila obavijena velom misterije, ali je vječno bila i predmet kojeg se nastojalo obuzdati i sankcionirati sve što se smatralo društevno nepoželjnim, iz razno raznih razloga. Ono što je blagodat modernog vremena je prevladavajuća misao da je “normalno” vrlo relativan pojam, izrazito nezgodan za definiciju jednog širokog spektra stvari kao što je seksualnost – što radimo unutar svoja četiri zida s voljnom i željnom odraslom osobom tiče se samo i jedino nas samih, a misija seks shopa u cijeloj priči je educirati i paziti da igračke koje se koriste budu sigurne, dobro dizajnirane i kvalitetne.
Edukacija, edukacija, edukacija
Danas, kada je zahvaljujući internetu znanje doslovno na dlanu, a ne negdje daleko u knjižnici, važnije je no ikad biti svjestan dezinformacija, posve krivih informacija, a u zadnje vrijeme, i dezinformacija koje više niti ne kreiraju ljudi – i u toj je džungli izrazito važno pronaći izvor znanja kojem možete vjerovati, a pravi sex shop trebao bi biti upravo to. Volite sami čitati? Zavirite u naš Libido.hr blog. Imate specifično pitanje, preferirate mail, telefon ili chat? Slobodno nam se obratite, naša korisnička služba imat će odgovor.
Ništa nas ne može iznenaditi
Razumijemo, jer smo i sami nekoć davno bili u istoj poziciji, nelagodu do koje može doći pri izlaganju vlastite intime strancima, no razumijte i vi nas – nama je intima i sve vezano uz nju posao. Korisnička podrška osam sati dnevno, većina već duži niz godina, sluša vaša pitanja, nedoumice i strahove i vjerujte da ne postoji nešto što bi moglo biti sramotno, upit koji nismo čuli već prije niti nešto što bi nas na ikakav način moglo iznenaditi. Štoviše, izazivamo vas – iznenadite nas.
S kupcem – iskreno
Poanta sex shopa nije, ili barem ne bi smjela biti, pod svaku cijenu kupcu nešto prodati, ili prodati čim više, ili prodati čim skuplje. Mi polazimo s pozicije da vi tražite idealnu igračku – za sebe, za voljenu osobu, prijatelja/icu. Na nama je da pokušamo čim preciznije pronaći ono što tražite, a ujedno vas i, ako to želite, savjetovati. Naš je cilj da kupac bude zadovoljan.
Garancija zadovoljstva
Nikad u našim opisima proizvoda nećete pronaći rečenicu poput “najbolji proizvod ikad, svi će njime biti zadovoljni, garantirano ovo ili ono”. Ne postoji jedan proizvod koji će svima odgovarati – inače bi bilo najisplatljivije prodavati samo taj jedan jedini proizvod – niti bi to tako trebalo biti. Pri kupovini, posebice ako si ne date dovoljno vremena da istražite što točno kupujete, moguće je da kupite proizvod koji vam neće biti idealan, odnosno koji vam neće odgovarati. No, tada ćete imati referentnu točku za ubuduće.
Sve što želite, kad to želite
Mi u Libidu.hr smatramo da su dostupni proizvodi i brza dostava temelj korektnog odnosa prema kupcu – proizvod koji želite mi imamo na skladištu i on će biti isporučen unutar garantiranog roka. Vi kao kupac ne bi trebali razmišljati o višemjesečnim dostavama, logistici isporuke iz dalekih zemalja niti brinuti o sigurnosti, a kamoli diskreciji. Moderni sex shopovi (a i online shopovi općenito) trebali bi biti orijentirani da kupcu maksimalno olakšaju kupovinu i učine je čim ugodnijom – i to je konkretno naša misija.
Pripremite se na puuuuuuno izbora
I doista mislimo puno. Kako smo spominjali ranije, gotovi su dani kada bi se vaš izbor sveo na svega nekoliko modela, pa onda kupujete igračku koja je bar približno u vašoj sferi interesa. Seksualna industrija je nakon svoje globalne popularizacije ranih dvijetisućitih (za koju su među najzaslužnijima We-Vibe, Fleshlight i 50 Shades of Grey) apsolutno procvjetala – brendovi su stvoreni i ugašeni, proizvodi patentirani i povučeni iz prodaje, dogodile su se prave male revolucije (primjerice, zračni stimulatori klitorisa). Ponuda se konstantno mijenja, dolaze bolji ili pristupačniji proizvodi, stariji ili lošiji se povlače iz prodaje, a samo na Libidu.hr u svakom će vas trenutku dočekati nekoliko tisuća proizvoda.
Budite na prvom mjestu
I, na kraju, sjetite se da ste vi, kupac, uistinu na prvom mjestu. Niste ograničeni geografski, financijski, na temelju prethodnih iskustava niti ikako drugačije – izbor je vaš i za sebe birajte samo najbolje.
Image: Pixabay
Možda vas zanima: